Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAvi-Itzhak, Tamar; Kremer, Lya
TitelThe Effects of Organizational Factors on Student Ratings and Perceived Instruction.
QuelleIn: Higher Education, 12 (1983) 4, S.411-18Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClass Size; College Administration; College Faculty; Faculty Evaluation; Foreign Countries; Higher Education; Intellectual Disciplines; Self Evaluation (Individuals); Student Evaluation of Teacher Performance; Teaching Methods; Teaching Styles; Israel
AbstractA study of how class size and discipline group (social sciences, humanities, and miscellaneous) correlate with elements of student ratings of faculty and faculty self-evaluation is reported. It was found that discipline does not affect student evaluations but does affect teaching style. Students in small classes are more critical of teachers. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: